Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my links? Read the story back here :)





100% Copyright by //Farah Nabila
Powered by Blogger.
Ombak Rinduuu ~

Hi and Assalamualaikum ,


Tengok poster kat atas tu , ofcourse korang tau aku nak citer apea kan . Okeyy harineh aku nak story pasal semalam . Semalam aku nan si dea pegy tngok movie . Title dea Ombak Rindu , okeyy korng dah tau . Gila dah lmea nak sngad tngok nan dea tpie semalam bru dapad . Takpe lah lmbat pun lmbat lah jnjie dapad tngok kan , hee
Lpas blie tiket , kteorng pegy mkan dulu . Sbb lambat lagi pun nak masuk , prut pun dah lapor so ajak lah dea pegy mkan dulu . Jam pun dah mnunjukkan tepat 2.45 pm . So cepat-2 lah aku mkn . Masuk-2 citer yer dah start . Kecewa kejap . hee
Khusyuk gila aku tngok , time part sedih meleleh air mata aku . Perghh first time tngok citer smapai nanges mcm tu . Bnyak kaly jugak aku nanges . Romantik sngad blea dea lap air mata aku stiap kaly aku nanges . Terharu sngad . Lame jugak aku nanges ttbe bole pulak dea buad lawak , tergelak aku . Orng tngok jer aku gelak . Dah lah kuat ,malu shial . Haha . Time balek tu bole pulak dea bahan aku nanges tdie . Nanges jer dea kate . Malu gler lah . Haha
Smpai situ jer kodd aku nak citer . Taktahu dah nak tulis apea lah . hee
Kyboi , dea nak kul aku lah . Sweet Dream .