Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my links? Read the story back here :)





100% Copyright by //Farah Nabila
Powered by Blogger.
Miss You Capital N ♥

Hello ! (Sorry , I say to the bear only lah --')
Good Morning ♥

Mengilaa aku pagi neh sbb hari neh hari kedua aku tak bole tydow . Aku tak tahu lah nape asyik tak bole tydow jer . Mulut nganga-2 tande mengantuk tpie mata mengedik taknak pejam . Sabar jeala aku nan mata neh . Hmm :'/

Actually , aku tak bole tydow sebab aku rindu gila dgn budaa neh , Capital N ! Biasa yer setiap malam dea kul tpie hari neh dea tak kul sebab dea letih maen futsal . Takpe lah hari neh aku bagi dea rehat sepuas puas yer . Before dea pegy maen futsal aku dapad lah jmpe dea kejap . Biasa yer dea jmpe aku naek motor tpie hari neh dea bawak fixie lah . Dari jauh aku nmpak , aku dah tergelak-2 dah . Bukan ape cume kelakar siked lah dea bawak fixie tu . Hehe . Tengah sembang-2 teringin pulak aku nak naek fixie tu , aku cakap nan dea yang aku nak naek pstu dea bgie tpie dea tak bgie aku bawak jauh-2 sbb dea takod aku kena tahan nan orang , yelah mlam kata kan . Tpie aku buad bodoe jer aku bawak jauh-2 ttbe adea budaa laky neh ikut aku , ape lagi laju lah aku kayuh basikal tu . Gila bapak seram aku dibuad yer . Ergghh lpas neh aku jnjie akan dngr ckp dea . Swearr !



Lepas dah lame sembang , aku kena balik dah . Atotoy , aku taknak balik , aku nak dgn kau ! Soob soob , sedih lah terpaksa balek jugak . Time lepak aku ajak makan dea taknak kalau tidak lagi lame dapad lepak dgn dea . Takpe-2 lusa kite jmpe lagi tau sayangg .
Okeyy readers thanks for read . Korang tnggu aku updates blog neh lagi yer , Kyboi 


Mood : Missyousomucchh !