Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my links? Read the story back here :)





100% Copyright by //Farah Nabila
Powered by Blogger.
Kebusanan yang melanda ♥


Hello and Good Morning Stalker !

Wahh , hari neh mmg gila babie sawan aku , entah mcm mne aku bole tak ngantok lngsung hari neh maybe sebab aku buzy nak update blogg aku neh kodd , hmm entah lah  Firstly , kebusanan jugak lah aku sbb takde buad papea . Tetibe nmpak pulak Si Pendekk Mea ngh online so apea agie tegor lah kan . hee .
Dalam kebusanan yang melanda tu , aku terus cepad cepad kul budaa kecikk tu . Sembang lah nan dea smpai pkul 7 lebih tdie . Gila bapak panas cuping telinga aku  neh sbb si mea tu jer yg asyik b'ckap . Aku mmg dah biase jdie pendengar drie pada dulu dah . Mulut dea tu pun bukan bole berhenti popetpopetpopet . Sabar jeala , haha !
Lepas abes gayut , kteorng online balik pastu buad bnde gila . Atotoy nak tau ape kteorng buad tngok bawah .





Klik untuk tumbesaran


Haha , tu lah keja kteorng , gila bapak kebusanan kteorng d'buad yer --' . Okeyy lah aku nak sambung chat nan budaa pendekk tu , Kyboi . Iluffchiu