Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my links? Read the story back here :)





100% Copyright by //Farah Nabila
Powered by Blogger.
Fight with him :'/

Hello lovely readers  ♥



Hari neh entry aku pasal semalam punye story lah . Sumpah sedih gler semalam bcause aku gdoe nan boyfie aku . Psal kecik punye hal pun dea bole mara aku . Kecewa gler babie aku . Kalau aku buad salah bole lah dea marah , neh tak hal kecik jer kodd . Kalau korang bace pun korang gelak tau --'

Okeyy story dea mcm neh , mlm semalam aku nan dea kluar makan pastu aku ckp nan dea aku teringin sngad mkn nasi lemak . Aku mintak dea bwak aku pegy kedai yg adea jual nasi lemak tpie dea taknak , dea ttap dgn pilihan dea and then ape lagi aku tarik muke lah pastu bole pulak dea mara aku . Jadi semangat aku nak mkn trus takde selera lngsong . Sabar jeala nan dea . Lpas tu dea terus hantar aku balik rumah . Aku tnggu dea pujuk aku tpie bole pulak dea yg off fone . Ya allah , mmg dugaan betol . Malam tu aku mmg tak bole nak tydow sebab pkir kan dea jer . Malam tu aku dah pening t'tbe mak aku dapad tahu aku gdoe nan dea , mak aku pulak bising-2 kat aku asal gdoe lah apea . Pergghh , sawan babie aku mlm tu . Aku mmg sabar gila .  Aku taklah heran sngad pasal gdoe neh sbb mmg dah adat orng bercinta kan tpie mak aku yang pling kecoh doe . Ala takpe kalau jmpe mintak maaf jeala , beres suda . Haha XD


Aku rasa entry aku hari neh pelik sebab mula-2 aku sedeyh pastu bole gelak pulak kan . Maybe otak dah tension sngad kodd . Korang tnggu aku update lagi kejap agie , kyboi (Y)